Pigg och Glad

tjenixen!!!

Igår när jag kom hem från jobbet var jag så förbannat tröt så jag somnade i soffan vid halv 7.
Vakna de vid 9 och tittade på så kom polly...tittade även på nina frisk...men jag komer inte i håg slutet...fast jag såg det...

Idag har jag varit ledig...helt underbart... sov till 12...gick upp åkte till linda och barnen och hälsa på...kom hem strax före 15. och ringde och beställde tårtor till peters kalas på lördag..

Sen bestämde jag min för att ringa en kompis som jag inte pratat me på exakt 364 dagar sedan...kommer i håg för jag ringde senast på hennes födelsedag...
Jätte kul och prata med henne igen och vi bestämde att jag skulle komma förbi på frdag för jag skulle till borlänge och hämta tårtorna på fredag eftermidda....

tittat på hus men inte hitta nåt av större intresse på hemnet...möjlgen ett i borlänge...fast där vill jag inte bo...

                             kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0