ojsan

De va inte riktigt meningen att jag skulle sitta så här länge framför datorn... så det blir ett lite kort inlägg...

Varit ledig i dag... sov länge sen äkte jag till jobbet en sväng för ett möte om ja typ löneförhandling (hur det går till) eller jag vet inte riktigt...nått bra med det hela va det säkert...

kom hem vid 1600 och peter va hem och hämta bilen och jag fasna framför datorn och days.nu..
är in där några ggr om året....

köttfärssås och spagetti snodde jag ihop och sen har det varit tv för hela slanten
las vegas, hjärnkontoret...slumra till en sväng en kvart och sen sjukhuset, room servic, sex med viktor och fråga olle... sen har jag setat och läst lite bloggar 1 timme 

de va kvällen de...blev inget läsa för jag fasna framför datorn i går och klev i säng vid halv 2

                                                  natt i natt ska upp i morron...
                                                                                                    Kramen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0