Ledig och tagit de jätte lungt

Hallå hej!!!

Idag tycks sidan vara lite trög... så vi får se hur det här slutar  =)

Idag har jag varit ledig...så skönt så nu ska jag berätta nått fasansfullt jag klev upp kl 1400..det var inte alls meningen för jag hade kl på 0800 för jag skulle kolla på nyhetsmorgon för min gamle dagmamma skulle skrapa triss... man det missa ja =/

jag vaknade vid 1200 inget ovanligt...men katten låg brevid och va så gooosiså vi myste jätte länge..och jag måste nog erkänna att jag somnade till från och till...

sen har jag tvättat och fixa lite...och setat och planerat schmat för nästa schema period...tror jag fick tilld et ganska bra =)

Peter jobbar extre i dag så ja e ensam ja hade ju kunnat hitta på nå roligare man de har varit skönt att vara hemma och kukilura för mig själv...

Åkte en sväng till city grossen och handla potatis och creme fraisch och jag kunde ju inte hålla fingrarna borta från lösgodiset...fyfy men det blev inte så mycket...jag får helt enkelt inte äta mer denna vecka..

sen blev det lax och potatis med fraisch sås till...

                         nu pingla det till i telefonen...jag ska säkert hämta snutt nu............
                         byebye kramen .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0