Helt otroligt

För gabska många saker i dag....

vaknade av klockan och katterna och deras j-vla kraffs i lådan och duschkuren gjorde mig galen...när den ena kraffsat klart efter 7 min går nästa in och kraffsar i 8 min...så kvart i 6 klev jag upp... fattar inte katterna fattar detta med byta till vinter tid...annars skulle de börja vid halv 7...annars går de efter mina väckar klocka.... varje morgon samma tid...eller typ när det börjar bli dags att man ska kliva upp och bara vill slummra 5 min till så hör man kraffs....kraffs...kraffss..osv

Jag klev i alla fall upp...cyklade till jobbet *smil* varför??? dö trött när jag skulle hem.fick ringa mamma när jag cyklade för att inte somna....

haft lite jobb idag faktist att pyssla med..igår var det ju lugnt...blir lite lagomt färdig lagomt tills man skulle ta sig hem...

fikade för mig själv här hemma när jag kom hem...socker chock...för att hålla mig vaken...

duscha och så kröp jag ner i sängen och tog igen lite inspelat...kl 1800 kom peter hem med kebab rulle...orka inte...men ska börja laga mat...oftare....fy mig...

teve kväll och lite data.... sjukhuset, EKG, city akuten =D sjukhus/doms kväll =D och så lite boston the party...intressant och de sitter en dokor där me *hahaha*

ska nanna snart natt i natt kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0