hehe är på jobbet!!!

I kväll när jag kommer hem kommer jag inte att orka skriva nått så jag gör det nu medans jag har en lugn stund. Tror jag drog vinstlotten i dag på jobbet... haft en relativt lungn kväll...men de hör ju inte till vanligheten... Peppar peppar ta i trä...de e ganska lungt på hela avdelningen...

Cyklar till jobbet och kommit på att det är sååå skönt att cykla på hösten...man blir inte så varm och svettig då...fast de e tråkigt om det regnar...men vädret i dag har varit perfekt..

JAg har inte sovit så länge heller i går klev jag upp vid 1000 och idag låg jag lite längre till 1030 för katten va så mysig å gosa med=) kurr kurr

i morrojn ska jag hit lite tidigare för då e det omvårdnadslunch som våran sjukhuskyra/ diakonissa ska ha handom... de kan bli spännande=)

nä nu ska jag väl gå och göra en insatts =)
 
                                           byebye kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0