Gjort en massa i dag =)

hallå hejsan!!!

Klev upp vid nio i dag... pigg och utvilad =) 

 Linda kom efter ca 10 min efter hon länat småttingarna på dagis.. Vi ät frukost och snacka lite skit.. sen skjutsa jag henne till mvc medans jag åkte och hämta tankkortet av peter... 20 i tolv bar det i väg till borlänge...

(medans jag vänta ringde malin och vi bestämde att hon och rasmus skulle komma och hälsa på en sväng på kvällningen) 
 jag och linda åkte till barnens hus och handla födelsedags presenter till josefina som fyller fem på söndag...och jag blir ju som barn igen...älskar att titta på grejer...så jag köpte en pippi långstrump nyckelring som ajg ska ha på jobbet...fin =)

åkte till tunatutten och hämta peters halsband som legat där allt för länge...och då passa de på och lura på mig albrektsguld kortet...de kan ju vara bra och ha=)

vi fika på wayne's coffee och fikade för jag hade restaurang chansen där...mumma =)

hem igen kvart över två städa damsög och så in i en snabbdusch...plockade undan och körde igång diskmaskinen.....sen kom malin och rasmus...vilken härlig unge...lite blyg för peter i början men så fick han vara barnvakt medans jag och malin åkte till grossen och handlade...

Tacco blev det mumma=)

Vid halv nio lämnade de oss.....för en resa åter till borlänge...en trött och lite gnällig rasmus längta hem till sängen...

Jag och peter titta på idol och fredag hela veckan...nyheterna blev en dimma på en halvtima då jag sommna...peter sov till 2320...nu blit det sängen för hela slanten ska upp och jobba i morron...

                                                           natt i natt Ktamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0