Födelsedags helg

Hejsan svejsan!!!

Ska skriva lite innan jag ska åka och jobba...

I fredags va jag till en kompis som jag inte träffat på 1 ½ år... Timmarna bara flög förbi och strax före halv nio åkte jag... 
hehe och peter ringde jag och väckte...han hade sommnat framför teven vid 6 tiden så hans födelsedag va inte speciellt rolig..

men jag kom hem med mat och tårta till lördagen... 

Lördagen kalasa vi hela dagen i 5 timmar... massa folk kom... trevligt va det och peters kusin från sthlm kom me sin tjej som en liten överaskning..

Söndag förmiddag sov vi länge..de va så skönt...

Städa in badrums skåpet igen efter att vi fick upp det igen... och slängde en hel del...

Peters kompis titta förbi och nu kan jag svara på va peter ska ha i matlådan i morron... Riktig Lasagne... mumma

Plantera om blommorna och fick några till på köpet... de bara dela på sig så vi får se om de tar sig...
de va som att leka i sandlådan igen...hehe fast så kul va de inte att få jord under naglarna...

Laga mat och hämta en bok hos min syrra ifall man ska sitta vak i natt så man håller sig vaken...

nä nu börjar jag få lite bråttom....
                                                           byebye
                                                                      Kramen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0