De har varit full rulle här....

Så det är därför jag inte har skrivit nått här...vad ska jag börja...

Hade HLR i torsdags ...de va ganska kul faktist vi va 4 st och 2 handledare...lärde mig en del...

Sen hem för att möta upp maria... vi lunchade på koppis kycklingspett och pommes mumma =)

Mamma kickde förbi på en fika efter kl 1400... hämta upp elina vid 1700 hem till hennes farsa så hon fick packa väskan till thailand sen blåste vi till blge till kupolen för att kika lite.. vi tog ica och city gross på vägen hem...kl 2110 var vi äntligen hemma....vi fikade lite och elina gick hem till mamma igen...peter trilla in vid 2330 då han varit och jobbat...köpte en kjol och en mössa på kupolen...

tro inte att det var lungt sen...upp på fredag morron och jobba...hem eller jag gick inte ens ur bilen jag vände på parkeringen och så åkte jag till mamma..till blge för att handla nått till kusinen som fyllde 13 på torsdagen...jag köpte en klocka som jag lagt undan dagen före oxå. ... hem byta om duscha och så till gbo för att gratta kusse...åkte dit vid 1800 tiden...hemma igen vid 2100 titta klart på idol och lite fredag hela veckan...jag gled in i en dimma på soffan så fort jag hört vem som åkte ur idol...

Vaknade vid 1130 på lördagen och kände mig inte utvilad...kunde sova hela dagen...peter åkte iväg till gävle på hocky...med far sin så jag åt frunch och såkte över till anna och adam(peters plast mor och ½bror) Hel bror va oxå med ner på stan...va til br trodde adam skulle ha maskerad mask till nästa helg men han ville ha ett flygplan istället...så han köpte det... vi tog en tur på slagg gatan som hade invigning men det va ju typ slut när vi va där... hem til slätta(peters pärons hem) och laga tacco..mmm peter och staffan trilla in vid 1800 då maten av klar och jag och anna hade hunnit fika oxå =)
Sen blev det lite vin och kortspel canasta...jätte skoj...fast man åker på stryk...eller det e roligt ända tills man förlorar...tur man hinner glömma bort att man alltid förlorar....=P
Sen så traska jag och peter hem jag fick låna ett par skor av anna...ingen höjdare att gå i högklackat =/ Så tack för lånet =) Anna....det tog en timme för oss att gå hela vägen från slätta till ö främby...

Somnade jätte snabbt och i morse låg jag och znosade jätte länge...peter åkte och träna och vid 1300 tog jag cykeln till jobbet...de e ju självklart att det e lungt ända fram till 2000 då trilla alla barnen in ...

Ska upp i morron så jag ska gå ock lägga mig nu...
 
                                          natt i natt
                                                          Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0