Blir så trött och arg!!!!!

Idag så har jag snosat för länge menhan med råge iallafall för jag hade utbildning i 3 timmar i dag som börja kl 0900...lagom lång dag på jobbet och åkte strax efter kl 1200 hehe... upp och hämta mina efterlängtade tupperwere grejor...som jag mycket väl kunnat hämta tidigare men skjutit på och glömt... rena rama julafton... slängde in en ny beställning eftersom jag jobbar på nästa party och de va lite braiga ha saker jag bara måste ha som bara fanns nu vecka 40-43.. sen ska ju jag ha den 3/12 oxå... hehe...fattar inte man plast e rätt skoj...

Åkte hem til L en sväng efter jag varit och hämta grejorna.. stckars tjej har en såda barnslig karl...eller pojk...stå på dej bruden... Vi fikade och hon fick lätta på trycket tror hon behövde det...

Jag säger bara det jag har det jävligt bra med min karl... det är nog jag som är bortskämmd och barnslig för det mästa i så fall...han ska få så många pussar när han kommer hem i kväll för han är världens underbaraste och tjaffsar aldrig nästan... och när han gör det är det inte om nå små tjaffs om nått obetydligt litet skit som absolut inte behövs gnällas om... och skulle de va så så skämtar vi om det sen...de brukat gå över rätt fort...

Att få höra L's gör att jag blir en aningen förbannad och trött och le på en del karlar...hur tänker de egentligen...vuxna människa eller???

Sen när jag kom hem och läste tidningen gjorde inte saken bätter.. läste om mobbing idalarnas tidningar

http://www.dalarnastidningar.se/nyheter/falun/article241683.ece

Jag blir så jävla matt och förbannad och besviken... hur i helvete ska man våga lämna ens farmtida barn i skolan... Jag skulle aldrig acceptera att mina barn skulle vara elak och mobba andra barn...och skulle de göra det skulle jag vara tacksam om skolan då tog tag i det hela och informera mig om det så att jag skulle kunna prata förstånd med mitt barn... nu har jag ju inga egna än då så det är svårt att veta hur man skulle reagera men jag skulle fan i mej inte acceptera detta!!! åå jävlar va arg jag e ....

nä nu måste jag gå och göra nå som man blir lite glad och tänka på nå annat... annars vet jag inte hur denna kväll slutar...
                                                 byebye
                                                                 Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0