På Jobbet och väntar på lunch!!

Hejsan svejsan!!!

det blir lite långt mellan gångerna jag skriver...för jag jobbar ju heltid oxå...så jag får lixom klämma in det när det passar...

Nu e jag på jobbet... ska ha lunch snart...bebisen/barnet jag passar sover och sussar så då kunde ju jag glida ner här =)... sa se att den vaknar och kräks nu bara för att jag tagit mig tid att sitta här =P

Sov nog inte mångfa timmar i natt...va så pigg att jag kunde nog städa lägenheten om det inte vore för att jag skulle upp kl 0600 ca...

Fick iaf parkering i huset... så skönt...nära att glida ner i kulvertarna och ner i omklädningsrummet...de e så kallt nu på mornarna...längtar redan till sommaren=)

Denna vecka har det inte hänt mycket...L bebis har inte kommit än..beräknad till i morron och jag har i princip bara sovit när jag jobbat em... Har varit så jäkla trött...tror de e hösten och vinten som spökar...men i natt...då minnsan skulle man bli pigg...så typist...

Mamma och syskonen ligget i magsjuka... skoj för dem...jag håller mig på avstånd...de tog me nå skit från thailand... elina spydde på planet mellan bankok och helsingfors och på finlands flygplatts...bra jobbat...it´s happens all the time =)
brorsan kom henm från skolan och kräktes och så klart me morsans taskiga immunförsvar så åker hon oxå på skiten.. så kan det vara i bland...

Nu ne jag e så jäkla kaxi ska du se att jag åxo åker på den där hemsak lilla baskelusken=/

nä nu närmar sig lunchen... ska väl få gå och äta och lämna över denna juvel=P

                  kramen
                                      byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0