Klinikfest...som blev Harrys

Hallå hej...sitter här halv 3 på natta...när jag borde sova...ska ju till jobbet om 11 timmar...

Va på klinikfest...förfest va trevlig...lite långtråkigt vid middagen för det var bordsplasering och ingen från avd vid mitt bord =( men det ordnade sig ändå.,satt me sjukhus lärareen som kände peters farfar och farmor...världen e liten...och så prata ja men en ´bsk från 33an som satt vid mitt bord..jätte go mat...och så lite dans me brudarna... en kollega blev dålig av efter rätten för det var nötter i den...tur att hela stället var täkt av läkare...som tur va slutade allt bra uppe på akuten....en av våra läkare följde med upp så hon fick nog riktigt god vård..men en kort kväll för henne tråkigt=(... sen drog vi ner på harrys jag och  ett litet gäng vid 0000 snåret... han höra live band  lite sen blidde de disco..fan av kul de va..dansa .... vi gick före två och anna s va så gullig att skjutsa hem mig...tack du e en ängel =) ....ska väl krypa ner i min säng och ställa kl på 11 minst...ska jobba 2 dar nu innan jag får vara ledig...

            kramen alla människor... och skulle nån från kliniken läsa...vilken lyckad kväll =) Haft skit skoj

                                        natt i natt ska krypa ner till snuttis nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0